Template by:
Free Blog Templates

Friday, December 26, 2008

1st time merambat

well,no pictures for this time post,geast what?(eleh!inda jua kamu tau bah,last monday,22/12/2008,if aku inda salah lah,....sejarah terbukti,aku belajar merambat di longkang rh sawah kami ar...it was my 1st time..what do you expect from 1st time,disaster lah,kena ketawakanlah oleh my parent,tbahak-bahak,...nasib diorang my parent lau inda(inda takut tulah aku ar)well,never give up,if my dad dapat,npa aku inda dpt buat....barat kali ar...seekor pun aku inda dpt...inda apa lah..asalkan ada merasa merambat dari pada nada...well..i want to learn macam mana kan menyembelih ja lagi ni,apakah usulnya tu karang..ada gambar pun that day...gambar-gambar my big and lil bro ja.gambar ku nada!!!!keluar jua paluh ku,badan and minda pun sihat..yea..minumlah anlene(apakan?)kira ku maa that day kan mencari biawak,tapi nada,ikan mati ada pulang...

No comments: